E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

1 Şubat 2011 Salı

Dün Ne Yedim?


Millet 'bugün ne giydim' postu hazırlarken bende 'bugün ne yedim 'postu hazırlıcam artıkın.  Zayıflıcam ulaaan.


 sabah :
1 kase nesfit
(ben  pek sevmiyorum bu nesfiti, miğdemi bulandırdı ama hem bağırsak çalıştırıyor hemde baya bi tok tutuyor)
Ara:
1 adet elma
(ben ne zaman elma yesem tok tutacağına miğdem daha çok kıyılıyor,bünye de ters etki yapıyor sanırsam)
Öğlen
1 kase mercimek çorbası
2 tavuk incik (valla adını tam bilemiyorum,kuçuk ama etli bir parçaydı)
 Salata
1 dilim kepek ekmeği
Ara :
1 adet portakal
Yine ara :
Domates-peynir 1 dilim ekmek
(aksam 5 gibi yediydim, aksam eve gidince çok yemeyim hesebı yaptım ama olmadı maalesef)
Akşam :
1 tabak pırasa
2 dilim pizza
(Pizza yemeye niyetim yoktu ama kocam hastaydı o ıstedı yaptım, ayıptır soylemesi çok güzel olmuştu gevrek gevrek dayanamadım, 1 dilim yicem dedim, baktım 2. dilimde bitmiş :)  )
 
Huhahah şimdi bakıyorum da ne bulduysam yemişim, pazartesi diyete başlamak pek mantiklı değil ama başlamasam da psikolojim bozuluyo, sanki pazartesi başlayınca pazar günü tüm yediklerini restlemişin de  direk 1 kg verecekmişin gibi oluyor. Sakın benim yediklerimi yemeyin yoksa zayıflamazsınız haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok: