E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

3 Şubat 2011 Perşembe

Film Tavsiyelerim

Size bi kaç film tavsiye etmek istedim. Sinema benim için gerçekten çok önemli, farklı ufuklar farklı hayatlar ve bi kaç saatliğini de olsa herşeyi unutup o karakterleri yaşamak bence büyük zevk. Çok fazla film seyrettiğimi söyleyebilirim, burada yayınladıklarım beni çok etkileyen filmler.

Stanley Kubrick bence film konusunda çok farklı bir yerde. Bir film seyrettiğiniz de gün boyunca etkisinde kalabilir misiniz?  Öyle sarsıcı bir film ki, insan psikolojisini mahvediyo, daraltıyo ve aklınıza geldiğinde bile içiniz kararıyo. Alex çete  hırsızlık, adam dövme, tecavüz gibi suçlar nedeniyle hapse düşmesi ve daha sonra onu sözde iyileştirme yoluyla salıverilmesini konu alıyor. Konu basit ama işleyiş harika. Baya eski bir film olduğundan nasıl bulabileceğinizi bilmiyorum ama ararsanız bulurusunuz sanırım :) Alex şu anda ak sakallı dede modunda yani.




Yine psikolojik bir film. Darren Aranofsky imzalı. Uyuşturucu kullanan 3 genç, yalnız bir anne. Çocuklar uyuşturucu bulmak için mücadele veriyor, anne de yalnızlığını televizyonla geçiştirmeye çalışıyor. Yine insanın psikolojisini mahveden bir film. Otomatik portakal ve bu film beni en çok sarsan 2 film. Miğdeniz, ruh haliniz kaldırırsa seyretmenizi tavsiye ederim.






Bir annenin kaçırılan çucuğunu aradığı ve gerçek bir hikayeden uyarlama müthiş bir film. Sonuna kadar umutla ve heyacanla bekliyorsunuz. Film bittikten sonra fazlasıyla ağladığımı söyleyebilirim. Özellikle çocuğunuz varsa sizi daha da etkileyecektir.










Çok sıradan ama çok güzel bir aşk hikayesi. Ağlama garantili :) Okulun en popüler grubundan olan  esas oğlanımız zeki ama kendi halinde grubunun dalga geçtiği kıza aşık olursa ne olur? İzleyin cevabı kendiniz görün.








Ön yargılı başladığım ama bana köpek sevgisi aşılayan çok güzel bişr film. Antartika da kurtarma rehberi olan jerry ölümcül bir kazadan kurtulmak için köpeklerini bırakması gerekir. jerry nin onlara ulaşma hikayesi bir yanda köpeklerin yaşama mücadelesi de devam etmektedir. Köpek diyip geçilmemeli, çoluklu çocuklu ailecek izlenmeli.






Yine Darren Aronofsk imzalı bir film. Henüz vizyona girmedi, 2010 aralıkta gösterimine başlansa da Türkiye de anca Şubatta gösterilmeye başlanacak. Ben açıkçası internetten seyrettim ve çok beğendim. Natalie'ye Oskarı kazandırması garanti.






Şimdilik bu kadar, ara ara yine çok beğendiğim filmleri size tavsiyeler de bulunucam

Hiç yorum yok: