E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

1 Şubat 2011 Salı

Zayıflama Hapları Hakkında Tecrübelerim

Lahana kapsülü : Bikere kokusu gerçekten berbat, içtikten sonra her (ayıptır söylemesi) geğirmeden (çok gaz yapıyor) sonra kokusu fazlasıyla miğde bulandırıcı. Fazla randıman aldığımı söyleyemicem ama selülitlere yürüyüşle birlikte yapılırsa iyi geliyor. Sanırım 2 kutuda 4 kilo verdim. Oyle bır ayda 5-8 kilo olayı tamamiyle yalan. Zaten okadar kilo verdirse kilolu kalmazdı. İştahı kesiyor ama bittikten sonra şununda tadına bakayım, ay bi dilim daha yiyim derseniz hoop geri alıyorsunuz. Tavsiye etmem.


Elma Krom: Ya bu ilaç bana hiç yaramadı, onca reklamı vs. derken bende hiç bi etkisi olmadı. 2 kilocuk verdım, oda bittiği haftası geri aldım. Kullanımı rahat ama, kokusu koklamadığın takdirde yok. Bendeki en büyük yan etkisi miğde ağrısı oldu. kişiden kişiye göre değişebilir etkisi ama bana yaramadı.

Diyetmax zayıflama bandı: Bende en etkili bu bant oldu diyebilirim, 3 kutu kullandım 10 kg verdim. Normalde 8 kilo falan diyolar ama oda metobolizmaya göre değişiyor. Bı diyet listesi var, ona harfiyen uymadığınız taktirde 1 gram zor verırsınız. İlk 2 hafta ekmek yok, sürekli protein ağırlıklı besleniyorsunuz, istediğinden istediğin kadar yiyebilirsin ama içinde un, pirinç,bulgur ve bir cümle baklagil olmayacak. Et, yumurta peynir ve sebze sürekli bunları yiyorsunuz ve bı zaman sonra yedıgınzden tıksınıyorsunuz. ben cok zorlandım ama evlenecegım ve fok gıbı gorunmeyeyım dıye baya sıkı yapmıstım. Tavsiye edebilirim.

Acı biber hapı : Tavsiye etmiyorum, kullanamadım,zararlı oldugunu düşünüyorum

Bikaç şey daha kullandım ama hepsi miğdemi ağrıttı diyebilirim. Herşey bir yana istedikten sonra verebiliyosun kiloyu ama ömrün boyunca sürekli nefsinle mucadele etmen lazım. Kimileri sürekli yer, makarnayla ekmek yer ama kilo almaz, kimi de hakkaten su içse yarar. Herşeyden önemlisi Bu da bize Allah ın bi sınavı olarak görüyorum ben, hakkıyla geçeriz inşallah.

Hiç yorum yok: