E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

1 Şubat 2011 Salı

Kısa kısa

Defne Joy Foster ölmüş, şok oldum resmen hala da inanamıyorum. Nedeni belli değil ama daha 3,5 yasında oğlu vardi, gerçekten çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin.

Sizde Türk dizilerinden sıkıldıysanız size bi dizi tavsiye edeyim. Ben genelde yabancı dizileri seyrediyorum ve seyrettikçe aradaki farkı öyle net görüyorum ki tük dizileri kesmiyor diyebilirim. Bunlardan bi tanesi Fringe, olağanüstü olayların çözümüyle alakalı bi dizi, hem polisiye, hem sürükleyici hemde insanı düşünmeye ve sorgulamaya sevkeden bir dizi. Başladığınız da seyretmeden duramayacağınız bir dizi.
Şuanda İskender Pala 'nın Şah ve Sultan adlı kitabını okuyorum. Yavuz Sultan Selimle Şah İsmailin hikayesini etrafındaki insanların gözüyle anlatıyor. Güzel bir kitap, sadece vakit bulamadığım için biraz bölük börçük okuyabiliyorum. Tarihi anlatan kitaplar her zaman ilgimi çekmiştir. Okumanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: