E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

4 Şubat 2011 Cuma

Blog Dünyası

  Blog açmak ve belli bir izleyici kitlesi oluşturmak hele ki bu kadar blog varken oldukça riskli bence. Herkes kendinden bişeyleri paylaşmak ve beğeni toplamak adına paylaşımlarda bulunuyor. En önemlisi de kendisinin becerdiği ve iyi anladığı konu hakkında yayınlar hazırlıyor. Yemek tarifleri, giyim kuşam, kombinler, el işleri, örgüler, moda vs. Her konu hakkında mutlaka bir blog var. Özellikle moda, giyim kuşam konusunda çok fazla blog var. Her gün giydiklerini paylaşan bi dünya arkadaşımız var, kimisi gerçekten çok başarılı, kimin se nasıl bu kadar izlenileni olduğunu anlamıyorum açıkçası. Bana içinde derinlik barındırmayan, sadece marka kıyafetler giyip göze hoş görünen bloglar itici geliyor.
   Benim çok beğendiğim bloglarda yok değil tabi. Örnek verecek olursak;

Salıncakta İki Kişi; İçinde kadına dair olan herşeyin olduğu bi blog. Yazdıklarıyla bana çok samimi ve sahici gelen bir insan. Şu aralar biraz boşlasa da her gün mutlaka 2 kere bişey yayınlamışmı diye bakarım.

Çatı katı İlkay; Blogunu uzun zamandır sessiz takip ediyorum. Çok samimi ve biraz da deli :) Yazılarını okurken sankı o bıcır bıcır anlatıyo gibi hissediyorum. Ev kadını ve o kadar hareketli bi yaşamı var ki kimi zaman imrenmiyo değilim. Benim ailemde de İllkay tarzında insanlar olduğu için çok sıcak geliyor. Çok kıskananı var sanırım, google a çatı katı ilkay yazında yanında boşan da çıkıyor. Komik valla :)

Yelizin Dünyası : Sizden gelenler bölümünün müdavimiyim. Evlilik süresince çok yardımı oldu. Koltuk güzelmi, gelinliği söyle yapsam olurmu vs bir çok konuda fikir alışverisi yapabilirsiniz. En büyük artısı da yorum yazanlar öyle net ki, beğenmedikleri şeyi söylüyorlar. Yani öyle 'ay canıııım süper olmuşşun, harikasın,muhteşemsin' tarzında değiller.

Nil Ertürk: Nil'in görselliğine hayranım, öyle güzel bi kız ki ne giyse yakışıyor. Şeytan tüyü olayı sanki onun için söylenmiş.

Son Kraliçe : Almanya da yaşıyor ve ailesiyle oldukça problemli bi kız. Aslında çok tatlı ama kendine küfürlü, argolu bi savunma mekanizması oluşturmuş. Videolarını seyredince başka biri yazdıklarını okuyunca bambaşka biri. Yine de seviyorum onu, içimde ona karşı şefkat duygusu hissediyorum.

Hippi kız : Bloglar arasında her konu hakkında yazılar yazan biri. Trendus blog ödüllerinde de 1.oldu ve hak etti gerçekten. Onu da severek takip ediyorum.

Her gün takip ettiğim site ve bloglar bunlar. rastladıklarımda oluyor ama bu blogları gerçekten severek ve fikir alarak takip ediyorum. Ben henüz çok yeniyim, balık gibiyim şu anda. Çok büyük iddialarım da yok zaten öyle çok geniş bir dünyam da yok. Zamanla belki kapatırım belki de çok farklı boyutlarda olur. Bakalım artık o da hayırlısı.

Hiç yorum yok: