E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

1 Haziran 2011 Çarşamba

DİYETMAX ZAYIFLAMA BANTI

Kullanmayı düşünenler için bant hakkında biraz bilgi vereyim dedim. Ben geçen sene ocak-şubat gibi başlayıp mayıs sonunda 10 kg vermiştim, yasaklı yiyeceklerden yanlışlıkla tüketince, birde aralarda homini gırtlak çikolatalara, cipslere dalınca randımanın az oldu açıkçası. Şimdi çok daha fazla dikkat ediyorum, çünkü gerçekten pahalı bişey. 1 kutu bant  kendi internet sitesinde 120lira gibi bi rakam olunca, insan haliyle verdiği parayı da düşünüyor.
Gelelim uygulama diyetine, bi kere ilginç ve biraz kafa karıştırıcı bir diyeti var. Mesela süt yoğurt yiyemiyorsunuz ama lor dışında istediğiniz peyniri istediğiniz kadar yiyebiliyorsunuz. Yani yarım kilo kaşarı kahvaltıda oturup yiyebilirsin :) Ekmek, un, şeker, baklagiller yasak, patates, havuç bezelye yasak. Yağ sınırlaması yok, yap mis gibi peynirli salatanı istersen yağı doldur, yine farketmez (tabi bunlar işin mübalağası). En önemli unsur, tabiki su. Günde en az 2 lt  su tüketmeniz gerekiyor.Bol bol tuvalet yolu aşındırıyosun ama yağları başka türlü nasıl atabiliriz ki? su hem selülitlere iyi geliyor hemde vucuttaki su ve kas kaybı yerine yerleşmiş yağlardan kurtuluyorsunuz. Yani bant kullan- kullanma 2 lt suyunu mutlaka iç. Ben yarım litrelik şişelerden alıyorum masama , lıkır lıkır gidiyo valla, içemeyene tavsiyem.
Açlık-tokluk ilişkisine gelince, ilk günler gözünü açar açmaz yemeye başlayan bi insan için oldukça zor oluyor haliyle ama 2-3 gün sonra alışıyorsun ve azda yesen doyuyorsun. Hee bide unutmadan bunda porsiyon kısıtlaması yok, yasaklı yiyecekler dışında yediğin herşeyi tıka basa doyana kadar yiyebilirsin. Hatta ben bazen canım istemediği için az yiyorum, kilo verimi duruyo, ne zaman çok yesem o zaman daha çok kilo veriyorum, öyle ilginç bişey yani.
Size 1 günlük yediğim şeyleri yazayım, daha iyi anlayın.

SABAH
haşlanmış, yağda yumurta(kaç tane yiyebilirseniz)
veya
istediğiniz kadar sosis(kızartma,kavurma vs)
veya
melemen
bunların yanında istediğiniz kadar domates salatalık peynir zeytin salam kaşar.

ÖĞLEN
tavuk, et, et balık ne şekilde hazırlarsanız olur.(un ve un türevi katkı maddesi olmadan.)
veya
ekmeksiz ızgara köfte, kebap çeşitleri,
veya
istediğiniz bi sebze yemeği,(ıspanak, taze fasulye, bamya, pırasa, bakla vs.)
yanına turşu, bol salata, ligth kola, buzlu çay.

AKŞAM
öğlen sebze yiyorsanız akşama etli bir menü oluşturabilirsiniz.
yatmadan 3 saat önce sıvı şeyler dışında hiçbişey tüketmiyorsunuz.

ara öğün yemeseniz bence daha iyi, çok acıkırsanız domates salatalık yiyebilirsiniz.
günlük olarak eksta haklarınız da var, 7-8 çilek,10 erik, 1 dilim kepek ekmeği gibi.
zaten aldığınızda size diyet menüsü gönderiyorlar, ayrıca sitesinde de online destekte veriyorlar.
çok yazdım, umarım yardımcı olabilmişimdir. başka herhangi bir sonunuz olursa mail atmanız yeterli.
Bu arada ben tam 2,2 kilo verdim 14 günde. Darısı sizin başınıza. Öpt.


ÖNEMLİ NOT: KİMSEYİ YANLIŞ YÖNLENDİRMİŞ OLMAK İSTEMEM, BEN SADECE KULLANDIĞIM  VE BANA HİÇBİR YAN ETKİSİ OLMAYAN  ÜRÜN HAKKINDA YAZIYORUM.İMKANI OLANLARIN SPOR VE DİYETİSYEN YARDIMIYLA VERMESİ EN SAĞLIKLI YÖNTEM.

6 yorum:

Iraz Ozdemir dedi ki...

Size nasil ulasabilirim??

Unknown dedi ki...

Emziriyorum bebegim 4aylik kullanabilirmiyim

Ecrin Naz Celik dedi ki...

Emziriyorum bebegim 4aylik kullanabilirmiyim

Ecrin Naz Celik dedi ki...

Emziriyorum bebegim 4aylik kullanabilirmiyim

Ecrin Naz Celik dedi ki...

Emziriyorum bebegim 4aylik kullanabilirmiyim

Ecrin Naz Celik dedi ki...

Emziriyorum bebegim 4aylik kullanabilirmiyim