E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

1 Haziran 2011 Çarşamba

Kolay ızgaramsı tavuk

İsminin garipliğinin farkındayım ama ızgrada değilde tavada piştiği için ve ayrıca ızgara gibi lezzetli olduğu için böyle uyduruk bi isim verdim. Ben şimdiye kadar bu tarife rastlamadım ama yapanlarda mutlaka vardır. Ben özellikle çok doyurucu ve çok lezzetli olduğu için 3 günde bir pişiriyorum, hafiften bıktım ama şuan  yerine koyabileceğim başka bir yemek yok. Neyse lafı uzatmadan uyduruk tavuğumuza geçelim.

Malzemeler
1 göğüs (şinitzel şeklinde doğranmış)
bol kekik
bol pul biber
biraz tuz
biraz yağ
su
teflon kapaklı tava.

Şimdi yapılışına gelelim, öncelikle kekik, pul biber ve tuzumuzu yayvan bir kaba alıp karıştırıyoruz, baharatlar ne kadar bol olursa (bana göre tabi) o kadar lezzetli oluyor. Ama sevmeyen için bişey diyemicem, o yapmasın arık napalım. Neyse, incecik doğranmış tavuklarımızı bu baharat karışımına önlü arkalı iyice buluyoruz. Sonra hepsini tek kat olarak tavaya diziyoruz. içine bir miktar sıvıyağ döküp üstünü örtecek şekilde soğuk su koyuyoruz. kısık ateşte suyunu çekip yağda kızarmış hale gelene kadar pişiriyoruz. sonra diğer tarafını da aynı şekilde biraz kızartıp servis yapıyoruz. Bu kadarrr. Bi daha yaparsam resmini de eklerim. sevgiler.

1 yorum:

htchndr dedi ki...

merhaba su sadece bir defa kayuyorsundur dimi