E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

13 Haziran 2011 Pazartesi

Zaferimiz...

Bugün pazartesi ama ben pazartesi sendromunda değilim, niye peki? tabiki kazandığımız zaferden dolayı. Seçim sonuçları yine gösterdiki çok konuşmakla, yoksul, fukara edebiyatıyla oy toplanmıyor. Kim kimin dişini çekti gördük :) Seçim öncesi aralarında geçen atışmalar gerçekten hoş değildi ama hiç bişey tek taraflı değildi, o sebepten üzerinde durmamak lazım. Ben çok mutluyum, gururluyum. Özellikle basında, çeşitli sözlüklerde hep chp hakkında olumlu yorumlar okuduğum için, oy oranının düşeceğini sanıyordum ama çok sevinerek yanıldım. İnanıyorum ki hepimiz için en doğrusu bu oldu, hayırlı uğurlu olsun.

 Yasaklar vs tabiki can sıkıcı, hiç kimsenin sözde özgürlüğümüzü elimizden alması hoş değil ama bi düşünmek lazım, 2002 ye kadar bizi yönetenler ne yaptı?  özal dönemini hiç saymıyorum çünkü Türkiyede ne zaman güzel bi gelişme olsa mutlaka buna gem vuruldu, engellendi. Askeri baskının ensemizde olduğu yıllar geçirdik, şuan ikiside çok farklı yerlerde. Siyasi düşünceler, ideolojiler bir yana hizmete bakmak gerekiyor, görmeyeni de çok özür dilerim ama bence nankörlük yapıyor. Neyse zayıflıcaz diye dünyadan elimizi eteğimizi kesmeyelim dedim. Herkese güzel günler, haflar, öpücükler...

Hiç yorum yok: