E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

2 Haziran 2011 Perşembe

Kıyafet sorunsalı!




Sanırım hepimizin ortak sorunlarından biri de istediğimizi giyememe problemi olsa gerek. Ben çoğu blogu her gün takip ediyorum, ne giydimler, şunu şurdan aldımlar falan insan ister istemez onlar gibi her giydiğim yakışsın istiyo. Oluyo mu? tabiki olmuyo. Benim üst bedenim alt bedenime göre daha ince olduğu için, yukarısının inceliğini ortaya çıkaracak ama kesinlikle kat kat yağları göstermeyecek şekilde, alt bedenimin kütüklüğünü de kapatacak şekilde giyiniyorum. Pazara gidiyorum mesela 5 -10 liraya ne güzel şeyler oluyor ama beden hep küçük, xs-s maksimum m, L ve xl bedenler genelde çok salaş ve kadınsı oluyor. Sanki sadece 40 yaşın üstündekiler kilolu gibi.
    Birde şimdi bu alışveriş siteleri çıktı, arada gerçekten güzel şeyler çıkıyo ama ordakilerin hep bedeni smal, insan bari m beden giydirir de acuk anlar insan, kız zaten sopa, bide giydirmişler s bedeni, üstüne bol bile geliyo, insan anlayamıyo s bedeni buysa xl bana kesin olur diyosun, eve geldimi body gibi oluyo, bidaha uğraş kargosu, göndermesi, param hesabıma yattımısı, kocadan fırça yemesi, yani işkence.Ama herkes yapıyor alışveriş, onlara nasıl oluyor, o ürünler sabahın köründe nasıl hemen tükeniyor. Yazın gelmesiyle birlikte elbiselerde eteklerde patlama oldu, hepsi elbise etek dolu, seç beğen al misalı. Bende elbise giyemiyorum etek giyemiyorum maalesef çünkü bacaklarım çok kalın, kütük gibiler. Mecbur elbise aşkını tunik şeklinde giyerek çözmeye çalışıyorum ama olmuyor açıkçası. Üflesen uçacak kızlar giyiyolar elbiseleri ohh tiril tiril, sen altına pantolon giy, uzunsa kısalt iyice kütükleşiyorsun.
    Pantolon konusuna hiç girmek istemiyorum, kot pantolon almak benim için tam bir işkence. Çok bilirim kadın bölümünde bulamayıp ta erkek bölümünden aldığımı. Özellikle düşük bel modası tamamiyle bize karşı. Bacaklar oldu tamam ama düğmeler kapanmıyor ki, sık allah sık, üstten fışkıran simit şeklinde yağlarmı dersin, basenlerden fışkıran yağlarmı, haliyle kabinden dışarı çıkamadan hemen çıkarıyosun. Yanında birisi varsa da 'oldu ama kalıbı hoşuma gitmedi' diyosun. Başka ne diyecen, 'şişkoyum ben, içine giremedim ' mi?
     Yani neresinden bakarsan bak kilo büyük problem, İnşallah bunu dert eden herkes verir de özgüvenine kavuşur. Allah hepimizin yardımcısı olsun. (Amin)

4 yorum:

edibe @ edbdesigns dedi ki...

bu tur yazilarini okurken hep "evet.. evet... evet... aynen!" diyorum :) Kilolularin ortak problemleri zaten, baska da kimse anlamiyor... ama bacaklarinin kalin oldugunu yazmissin... maksi etekler elbiseler daha hos durabilir aslinda? hatta midiler var, kalem tipi, dizin biraz altinda biten etekler.. ne dusunuyorsun bunlar icin?

zayiflamamlazım dedi ki...

bu yaz maksi eteklerinde moda olmasıyla birlikte kendime bi kaç tane etek almayı düşünüyorum açıkçası. Ben açığım ama askılı, dar, çok kısa kollu şeyler giymiyorum. o yuzden nasıl kombinlemem gerektiğini de bilmiyorum açıkçası, klasik değilde spor olsun da istiyorum, kafam biraz karışık anlayacağın, haftasonu deneme turlarına başlamayı düşünüyorum, inşşallah güzel şeyler bulabilirim. sevgiler.

Adsız dedi ki...

meraaba bende siteni yeni keşfettim tesadüfe bakın bende diyetteyim valla hergün gelip bakcam ne yemişin diye ona göre kacamak yapma.. zayıflarsam yazarım yine bıktım yani sürekli diyette olup kilo verememekten bee ya bu diyetlerde bi gariplik var yada bende

zayiflamamlazım dedi ki...

dimi ama ya, aç kalıyosun, tansiyon,şeker yerlerde yine de tartıda aynı kiloyu görünce insanın gidip ne kadar şeker,çikolata varsa yiyesi geliyo. Zaten zayıflayamıyorum, bari zevkimden geri kalmayayım hesabı.
ben zayıflama bandı kullandıgım ıcın onun menusune uyuyorum, tavsiyem yazsamda yedıklerımı uyma, kilo alırsın maazallah. sevgiler.