E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

1 Şubat 2011 Salı

zayıflamam lazım !

Eveet, blog camiasında öyle çok moda blogu var ki.Sahibeleri de dal gibi maaşallah, gördükçe insan sinir oluyor. Bugün ne giydim, şunu şurdan aldım, bunu böyle kombinledimlerle ister istemez 'ulan ben bunu giysem yağlarım nasıl portlar' demekten kendinizi alamıyorsunuz. Tombişiz kardeşim, zayıflamak istiyoruz bizde ama olmuyor işte. Ben ne haplar kullandım, lahana, elma, acıbiber,diyetbant ooo hiçbiri banamısın demedi. Daha çok kilo aldım ama 70 ın altına düşemedim, ama yalan olmasın bikere 69,8 olmuştum benden mutlusu yoktu. Onlar nasıl birlik oluyosa hadi bizde olalım, bizde nasıl zayıflarız hesabıyla paylaşalım, konuşalım tartışalım. Nasıl zayıfladığınızı, neler yediğinizi (çok yesenizde yazın), ne sıkıntılar çektiğinizi yazın yayınlayayım. Bekliyorum şekerler.

1 yorum:

edibe @ edbdesigns dedi ki...

benim blogum edbdesigns-tr.blogspot.com (bir dilden her telden) ben de kiloluyum.. hem de oldukca... ama sukur cok cok kilo verdim... blogumda hemen hemen 2 senedir bu konulara deginiyorum... belki ilgilenirsin :) sevgiler