E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com
mango etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
mango etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Ocak 2012 Pazartesi

Kombin

Herkese hayırlı haftalar. Her çalışan birey gibi bende her pazartesi gergin, mutsuz ve sinirli olurum ama bugün öyle değilim. Neden mi? camdan dışarı bi bakın anlarsınız. Minik minik karlar düşerken insan nasıl mutsuz gergin olabilir ki! Keşke dün çok yağsaydı da, kartopu oynayabilseydim diyorum ama olsun seyretmesi de güzel.
Yine üzerimde görmeyi tercih edeceğiniz bir kombinle karşınızdayım. Picasa kullanıyorum ve yüz gizleme olayı varmı yokmu bilmiyorum, şekil şemal eklicem kapatıcam ama bilemedim napiim. Paintte yapınca berbat oluyo, siz nasıl yapıyosunuz fikir verirseniz çok sevinirim. Aslında yine bulurum bişeyler, yazarken bile aklıma fikirler geliyo ama araştırma yapıcak kadar vaktim yok  Abidik gubidik kolajıma gülmeyin ama hemi :) Sevgiyle kalın ...

Gömlek:Polo
Ceket: Mango
Şal: Hacıbaba (Fatih)
Trençkot: İz Otantik( Fatih)
Çizme: Lcw
Çanta: Mango