E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

2 Nisan 2012 Pazartesi

Ben geldiiiim...

Merhaba arkadaşlar, iyi dilekleriniz ve dualarınız için çooook teşekkür ederim. Öncelikle hiç korktuğum gibi olmadı, şuan hiç ameliyat olmamış gibiyim hamdolsun. Kapalı ameliyat olduğu için karnımda şişlik oluyor ve üşüttüğümde sancılanıyorum ama onlarıda pek dert etmiyorum açıkçası. Ameliyatımdan 5 gün sonra gezmelere mi gitmedim, alışverişler mi yapmadım, börekler mi yemedim. Salmadım kendimi, 3 gün yattım diyebilirim, bu yüzden de çok çabuk iyileştim. Bu 3 haftada yaz sezonun da yavaş yavaş açılmasıyla birsürü şey aldım kendime, yavaş yavaş resimlerini çekip paylaşıcam sizlerle. Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın.

8 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

çok çok geçmiş olsun !!! :)

Gülgün dedi ki...

Hoş geldin kısss özlettin kendini arıyor seni gözlerim kaybolma ortalıklardan öyle......

zayiflamamlazım dedi ki...

Bütü; teşekkür ederim canım

Gülgün; geldim çok şükür bakalım artık bi aksilik çıkmazsa buralardayım artık

otuzundansonra dedi ki...

tekrar geçmiş olsun,çabuk toparlanmana sevindim

zayiflamamlazım dedi ki...

Teşekkür ederim

zayıflama dedi ki...

Yazlarınızı takip ediyorum gerçekden faydalı oluyor ama birazda video ve resimleri çoğaltırsanız daha iyi olabilir yinede teşekürler.

esin dedi ki...

niye yazmıyorsunuz artık?

Adsız dedi ki...

It's a shame you don't have а ԁοnate button!
ӏ'd certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for booκmaгking аnd аԁding youг RSS
feed to my Google acсount. I looκ forward
to fresh updatеs and will shaгe this sitе wіth my
Faceboοκ group. Tаlk soon!

Heгe іs my weblog: https://pinterest.com
My web site > Get SEOPressor