Herkese hayırlı haftalar. Her çalışan birey gibi bende her pazartesi gergin, mutsuz ve sinirli olurum ama bugün öyle değilim. Neden mi? camdan dışarı bi bakın anlarsınız. Minik minik karlar düşerken insan nasıl mutsuz gergin olabilir ki! Keşke dün çok yağsaydı da, kartopu oynayabilseydim diyorum ama olsun seyretmesi de güzel.
Yine üzerimde görmeyi tercih edeceğiniz bir kombinle karşınızdayım. Picasa kullanıyorum ve yüz gizleme olayı varmı yokmu bilmiyorum, şekil şemal eklicem kapatıcam ama bilemedim napiim. Paintte yapınca berbat oluyo, siz nasıl yapıyosunuz fikir verirseniz çok sevinirim. Aslında yine bulurum bişeyler, yazarken bile aklıma fikirler geliyo ama araştırma yapıcak kadar vaktim yok Abidik gubidik kolajıma gülmeyin ama hemi :) Sevgiyle kalın ...
Gömlek:Polo
Ceket: Mango
Şal: Hacıbaba (Fatih)
Trençkot: İz Otantik( Fatih)
Çizme: Lcw
Çanta: Mango
E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com
etek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
etek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
30 Ocak 2012 Pazartesi
Kombin
1 Haziran 2011 Çarşamba
NetWork Etek
Çok beğenerek alsamda 1 kere evde giydim, eteği kendime pek yakıştıramadığım için dışarda hiç giyemedim. adlığımdaki fiyatı 100 lira civarındaydı, 42 beden, kumaşı kalitesi çok güzel. 60 liraya satıyorum.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
