E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

30 Aralık 2011 Cuma

2011 biterken




Ve sonunda geldik 2011'in son günlerine. Bir yıl daha yaşlandık ona mı üzülelim, yoksa yeni yıl yeni umutları getirsin diye sevinelimmi bilemedim. Zaman kavramı öyle ilginç ki, günler nasıl geçti, hayatımızda neler değişti, neler aynı kaldı vs bi dünya şey. İnsan mutlu, huzurlu olduğunda 1 saat öyle hızlı geçiyor ki, yine aynı şekilde sıkıntılı olduğunda da 1 saat 1 güne bedel olabiliyor. Kendi şahsım adına çok mükemmel olmasa da herşeyin yerine oturduğu bir yıl geçirdim. 2011 ' de ben neler öğrendim,
1-Evliliğimin ilk yılı olması sebebiyle evle işi dengelemeyi,
2-Evimin her zaman tertemiz, düzenli, tertipli olamayacağını,
3-Eşime kilo aldırıcam diye çeşit çeşit yemek yapmanın beklentileri yükselteceğini ve halt ettiğimi :),
4-Her haftasonu misafir çağırmanın beni mahvettiğini,
5-Bazı insanlara verilen Fazla değerin sömürüleceğini (yine yine yeniden ),
6- Çok uykunun  vakit kaybı olduğunu,
7-Huzurun mutluluğunu,
8-Zayıflamanın getirdiği özgüveni,
9-Hap, bant vs kullanmadan da zayıflanabileceğini,
10-Darda kalanlar için ülkemin nasıl tek yürek olduğunu(Ülkem diyince hemen aklıma nihat doğan geliyo:))
11-Ailenin çok çok önemli olduğunu,
12-Bazen karşılık beklemek gerektiğini,
13-Sağlığın değerini,
14-İşten kaytarmak için içinden 'bişey olsada şööyle bi hafta işe gitmesem' dememek derektiğini (Bknz: Safra kesesi ameliyatı, çooook pişmanım)
15-Tesettürün sadece saçı kapatmak olmadığını ve çok eksiğimin olduğunu.

Bunları öğrendim işte, 2012 den bi beklentim yok ama Allah'tan çok var. Mesela ameliyatım çok iyi geçsin (sanki açık kalp ameliyatı olucam), Ondan sonra bebişim olsun, ailem mutlu, sağlıklı olsun yeter bana. Herşeyden önemlisi Hakkımda hayırlısı ne ise, o olsun. Sağlıcakla ve sevgiyle kalın.

4 yorum:

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

İsteklerinin gerçekleşeceği,musmutlu bir yıl diliyorum canım.
Sevgiler.

zayiflamamlazım dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, çok sağol.

anne eli gibi dedi ki...

bence yeni yıldan umut bekleyelim,mutlu seneler..

zayiflamamlazım dedi ki...

Gerçekten umut tükenince hiçbir şeyin anlamı da kalmıyor.