E-mail adresim : zayiflamamlazim@gmail.com

31 Mayıs 2011 Salı

ehem ehem,

uzuuuun bir zamandır yazmıyordum, bu arada 17 tane izleyicim olmuş açıkçası biraz şaşırdım. ben biraz ayran gönüllüyümdür, hevesim çabuk kaçar ama yine de bişeyler yazmak bana huzur veriyor. aklıma farklı fikirlerde geldi, mesela kullanmadığım (içine giremediğim de diyebiliriz) kıyafetlerimi burdan satmaya karar verdim. Evde boş yere yer kaplayacağına hiç değilse ihtiyacı olan birine gider diye düşündüm, tabi satacaklarım ederinden oldukça az olucak.

zayıflama serüvenime gelince maalesef kendi başına diyet yaparak 100 gr veremedim, bende kafamda muallaklara sebebiyet versede doğal yöntemlere başvurdum !!! evet diye zayıflama bantı kullanıyorum. ilk 15 gün 2,900 gr verdim daha sonra 1 haftacık bırakmak zorunda kaldım ve hoop 1,5 kilosunu aldım. şimdi ikici seferin 13 günü toplamda 3,200 gr vermiş oldum. bakalım nasıl bi ilerleme kaydedicem, bende meraklar içindeyim.

yanlış yönlendirmiş olmayayım, dışardan etki eden hiç bi diyet yöntemi sağlıklı değil, ama benim için o küçük bant bi lokma çukulataya bile sadece bakmama neden oluyor, ağzıma atsam kesin sabah kilo verememiş olarak kalkıcağımı telkinliyor.

şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın..

3 yorum:

ASUMAN dedi ki...

canım kolay gelsin ...yazılarını okudukça acaba bunları ben mi yazıyorum diye şüpheye düşüyorum:)))ben de senin gibi zayıflamaya çalışan koşan,yürüyen,aç aklan,çok yiyen bazen de YETTİ ARTIK diyen biri olarak sana SONSUZ ,UÇSUZ BUCAKSIZ AZİM DİLİYORUM.BİR DE şu bantın adını öğrensem diyorum:)))

zayiflamamlazım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zayiflamamlazım dedi ki...

heheh benim gibi çok var demekki, sevindim vallla. aç kal koş bilmemne hepsini denedim ama hala balık etli (balığın büyüklüğü kişiye göre değişir) bi hatun olmaktan kurtulamadım. bantın adı reklama girmesin ama diyetmax, 7 yıldır piyasada olan ve alışveriş sitelerinde en çok olumlu yorum alan site. aslında onunla ve benim bu süreçteki durumumla ilgili bi post hazırlayabilirim, hıımm iyi fikir. Kendine iyi bak, sevgiler.